Nordic Office of Architecture styrker partnergruppen med to nye partnere

Hossam Gadalla og Kate Holm har nå blitt en del partnergruppen i Nordic. - Begge er svært dyktige fagfolk som gjør en solid innsats for å utvikle Nordic, og har veldig god forståelse for kundene og markedene de jobber mot. Disse egenskapene anser vi som ekstra viktig i dagens krevende marked, sier daglig leder i Nordic, Eskild Andersen.

Kate Holm leder avdelingen for samferdsel og industri i Nordic med 30 kompetente arkitekter som nylig kom over fra morselskapet Norconsult. Kate har bygget opp et faglig sterkt arkitektmiljø. Med sin omfattende kompetanse og solide ledererfaring var det helt naturlig å inkludere henne som partner. - Avdelingen bidrar til å utvide vår portefølje ytterligere innenfor kritisk infrastruktur, sier Eskild Andersen

Hossam Gadalla har vært en viktig del av Nordic siden 2013 og ble assosiert partner i 2019. Når han nå tar steget opp som partner i selskapet er det spesielt for å ytterligere styrke vårt nettverk og kompetanse innen entreprenørsamarbeid og gjennomføring av store, komplekse bygg som hotell, næringslokaler, kontor og skoler.

- Vi er svært fornøyde med å ha Hossam og Kate med som partnere i Nordic, avslutter Andersen.